Cum ne-au scumpit masonii energia! :)

parerea mea

Azi am ras cu lacrimi! Cum si de ce? Din cauza unui articol (?) de presa (?), intitulat pompos: „Un mason bătrân dezvăluie – tunelurile din Bucegi duc către panoul de siguranțe al lumii”.
Motive de ras in asa zisul articol? Cate vrei!
Masonul batran se chema Geoffrey Popescu, si facea parte din Marea Lojă Reunită a Scoției și Irlandei „Walt Disney”.
N-am auzit ca masonii adevarati, cu grad mare, sa dezvaluie vreodata ceva. Dezvaluirile si prezenta in manifestarile cotidiene sunt apanajul falsei masonerii, de a doua si a treia categorie, loje si organizatii inventate de masonii adevarati ca sa dea cu praf in ochi multimii si presei. Masoneria adevarata nu e vizibila pentru lumea larga.

Dar ce m-a amuzat cel mai mult e povestea cu tunelurile din Bucegi ,”ce duc către panoul de siguranțe al lumii”. Am aflat astfel ca masonii controleaza energiile telurice, energii ce sunt bine canalizate prin tot felul de conducte „naturale sau artificiale”. „Pentru a preveni scurtcircuitarea conductelor energetice civilizațiile avansate care se știe că au locuit pe Pământ cu mult înaintea oamenilor au construit un panou de siguranțe”. Aici m-am inmuiat tot, nici anii de invatat electrotehnica/electronica nu mi-au folosit prea mult, stateam si incercam sa-mi imaginez cam cat de mare trebuie sa fie tabloul de sigurante al Terrei, cum arata o siguranta, si ce fac masonii cand sare una.

Insa cireasa de pe tort a venit la finalul articolului!
„Dacii au fost un popor care au știut să folosească aceste energii. Avem dovezi directe, arheologice. Însă ei nu erau racordați la panoul de siguranțe al lumii fiindcă nu au solicitat niciodată branșarea. Practic dacii ‘furau’ energii ezoterice.”
Mai frate, acum totul mi-e clar! M-am luminat! Mostenirea noastra genetica e cea care ne face sa furam curent, sa ne mai bransam ilegal, sa mai bagam magnetul in contor, sau firele de la aparatul de sudura direct in tablou. Daca mos-stramosii nostri nu se bransau, noi de ce am face-o?
Binenteles ca deranjam ca urmasi de daci cu optica asta, asa ca masonii ne-au trimis „romanii” de la Enel, sa ne taxeze de sa ne ia dracu’, ca prea am furat energie de doua mii de ani incoace…

P.S. Ca sa fie si mai haios articolul, era ilustrat cu o poza de la construirea Eurotunelului! Apropo de Eurotunel, niste fraieri au facut in sec XX, ceea ce stramosii nostri au facut acum mii de ani, cand au sapat tunelurile pe sub Marea Neagra, pana-n Turcia. Ca sa nu li se ude oile cand ploua, si sa li se strice calitatea lanii.

Retineti titlul publicatiei: Cotidian Zilnic! Desi cred ca articolele mai tari apar in cotidianul saptamanal, sau in cel lunar!

 

Lasă un răspuns

