Cum mi-am luat m*ie 3G de la Orange, prin telefon!

Ingrijorat ca veniturile mele lunare s-au injumatatit, iar factura la Orange se umfla ca aluatul de cozonac al consoartei, dupa ce il bateam  eu „cu pumnii”  – conform retetei, vreo 15 minute, sedeam si cugetam ce sa fac. Eram client Orange de vreo 13-14 ani cel putin, si binenteles ca aveam niste abonamente nashpa, pentru ca partenerul meu media (citeste Orange) aprecia sumele pe care le plateam dupa ce depaseam putinele minute incluse. Internet – ioc, bre! Grija celor de la Orange pentru un client cu 3 abonamente – nepretuita!

Asa ca prin primavara am inceput sa schimb abonamentele cu unele de 12 euro, unde aveam si minute incluse, si ceva SMS-uri (va dati seama…?), si  1 gb de net, cum ii sta bine clientului. La o luna-doua mai schimbam 1 abonament, cu gandul in vreo 4 -5 luni sa termin aceasta operatiune stresanta. De ce stresanta? Pentru ca cei de la Client Services de la Orange nu primesc doza zilnica de lecitina de la companie. Si de fiecare data uitau ceva…

Ba uitau sa-mi faca modificarea, si descopeream dupa 3-4 zile de la inceputul perioadei de facturare ca sunt „pe vechi”. De unde telefoane iar, repetari, plus intrebari de popa-prostu: sigur ati cerut asta colegilor mei?

Ba uitau sa-mi anuleze o optiune de internet de 16 euro de pe abonamentul vechi, si ma trezeam ca e activa desi abonamentul nu mai era, ce mai, povesti de groaza despre serviciile multinationalelor in Romanica. La intamplarea asta ultima a trebuit sa cer „desecretizarea” convorbirii telefonice anterioare, ca  sa dovedesc unor incompetenti ca le-am cerut altor incompetenti sa faca operatiunea. Parca eram Michael Douglas, care trebuia sa dovedeasca tot el ca nu a vrut ca Demi Moore sa i-o ia in gura in lift, si chiar a zis „nu” de nu stiu cate ori la propunerea ei. „Disclosure” se chema filmul ala, parca. Si acolo tot o inregistrare a convorbirii l-a scapat.

Uite ca pe unii inregistrarea convorbirilor poate sa-i si scape!

Dupa ce am incheiat operatiunea Transferul, care m-a albit putin, am zis ca pentru vreo 4-5 ani am scapat. Da de unde! O inceput pruncu’ sa se planga ca 1 gb de net/luna nu-i ajunge nici la o masea.

Si tot cautand solutii – ca toate firmele ce-ti vand ceva nu-ti mai vand produse, ci solutii – vad pe site la Orange un abonament de 13 euro, care avea  cam tot ce avea ala de 12 euro, dar avea si 2 gb de net! Hait, m-am scos, mi-am zis. Cum la Orange stiam regula sfanta: Poti trece oricand la un abonament mai mare, la unul mai mic niciodata, mi-am zis ca nu vor fi probleme. Sfanta naivitate!

Asa ca plecand cu pruncu’ sa-l cazez la camin, la inceput de anul 3 facultate, mergand eu asa pe autostrada, cu 129,5 km pe ora, zic: Hai sa sunam la Orange!

Raspunde fatuca clasica, bla-bla, aia-aia, cu ce va putem ajuta? Cu niste bani imi vine sa-i zic, dar o las in pace, ca salariul la call-center pe limba romana e mic tare, n-o mai necajesc si eu.

-Vreau sa inlocuiesc un abonament de 12 euro, ce-l am de vreo luna-doua, cu ala de 13 euro, ii zic fatucai.

-Un moment sa verific, zice. Asa e, aveti un Orange Young, descopera fata incantata la culme, de parca castigase la loto. Si il vreti acela nou. Un moment , va rog sa asteptati, sa vorbesc cu colegii mei de la nush ce departament. Asteptati in telefon, da?

-Astept, nu-i problema.

Mai frate, si stau, si stau, de treceau bornele kilometrice pe langa mine, si am ajuns la  Centura Capitalei. Vreo 5 minute ca popa, am stat.

-Ce naiba face asta, mah, vorbeste cu toti colegii din departament, despre cluburi si filme?

-Nu, mah, vorbeste cu supervizorul, decreteaza  pruncu’ pe un ton plictisit.

Cum el a lucrat 3 luni anul trecut intr-un call center, mi-am zis ca are „expertiza” si stie cum merge treaba pe acolo.

Apropo, supervizorul e ala care a ajuns ultimul cand Al de Sus, ajutat de Sf. Petru, impartea oamenilor inteligenta. Si nu mai era ioc inteligenta de dat. Iar Sf. Petru, disperat, il tot intreba pe Al de Sus ce sa faca.

-Nu mai e chiar deloc, Petre? Un gram, o molecula, ceva?

-Nimic, Doamne!

-Atunci fa-l supervizor!

Dupa vreo 5 minute fatuca revine. Dupa cum imi tot multumea ca am asteptat, am inceput sa banuiesc ceva. Dar ce a urmat, m-a dat pe spate.

-Domnule M,  am vorbit cu seful meu (al naibii, pruncu’…). Se pare ca in ultimele luni facturile d-voastra au scazut in medie cu 25 euro, fata de valorile precedente. In consecinta nu va putem oferi abonamentul de 13 euro, dar va putem oferi unul de 17 euro, sau mai mare.

Mai, oameni buni, sa auzi – dupa 20 de ani de cariera in vanzari, cum o companie iti spune pe sleau, la telefon: „Muie, fraiere, te-ai prins cum sta treaba, dar tot la mana noastra esti! Marca banu’, ca ne-a scazut tare profitu’, ne ieftineste UE si roamingu’, vrei sa dam faliment?”, te lasa fara glas.

Mi-am revenit abia in Regie, in timp ce faceam smotru in camera de camin a pruncului. Dar in urechi parca tot imi rasuna replica morometiana a lui Cocosila, prietenul lui nea Ilie Moromete: „Ba, esti prost!”

Anunțuri

2 gânduri despre &8222;Cum mi-am luat m*ie 3G de la Orange, prin telefon!&8221;

  1. Buna ziua.

    Dati-le cu legea 161/2010 in cap.
    „Dreptul consumatorului la denuntarea sau rezilierea contractului nu poate fi Anulat sau restrans de nicio clauza contractuala sau intelegere intre parti, in cazurile prevazute de lege, aceasta fiind considerata nula de drept.”

    Am invocat aceasta lege si am modificat doua contracte (unul cu Telekom si unul cu Orange) si am obtinut conditii mai bune!

    Succes!

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s