Ajutati-ma va rog / Sa fac trafic pentru blog!

https://silviumacrineanu.wordpress.com

Am  dat drumul la acest  blog ca  sa invat cum se face unul, sa vad daca pot genera subiecte interesante pentru alti oameni si  sa am o ocupatie seara – ca sa nu ma mai uit la emisiunile de indobitocire difuzate de diversele tembeliziuni.

Spre surprinderea mea , dupa doua  luni de existenta a blogului  gasesc zilnic 20-25 persoane interesate de ceea ce scriu, maximul de vizitatori ajungand la 124 intr-o zi. Asa ca am inceput sa fiu interesat de rating, pentru a fi gasit de motoarele de cautare.

De aceea am nevoie de sprijinul vostru, motoarele de cautare ma gasesc daca am minim 20 de “followers” la blog. Pentru asta am pus pe blog, pe coloana din dreapta jos, un buton cu  “Follow this blog”. Ajunge sa dati click pe el, va deschide o noua pagina unde trebuie sa dati iar “Follow”. Si ati devenit urmaritori ai blogului si astfel ati facut un om fericit (ceea ce nu este putin lucru, recunoasteti!).

In speranta ca v-am induiosat cu apelul meu si cu precizarea ca va raman dator pentru ajutor (bere,ciocolata,cazare la mare,etc.) va multumesc anticipat!

Silviu

Lasă un răspuns

